.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همکاری اتاق اصناف ساری در خصوص "ساری کارت"

 شمال نیوز: اتاق اصناف مرکز استان مازندران آمادگی خود را برای همکاری با مسئولین بانک انصار جهت استفاده از تجهیزات ساری کارت اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان مازندران در دیداری که فیمابین عباس رمدانی رئیس اتاق اصناف مرکز استان و فرزاد محسنی سرپرست بانک انصار استان برگزار شد، توافقات اولیه برای پیگیری و ایجاد هماهنگی های بیشتر جهت استفاده از تجهیزات الکترونیکی مرتبط با برخی مشاغل که با شهروندان بیشتری مشارکت فیزیکی دارند صورت گرفت.

عباس رمدانی پس از استماع دلایل و انگیزه های سرپرستی بانک انصار ضمن اظهار خرسندی از توسعه ارتباطات الکترونیکی که علاوه بر تسریع امور به نوعی برای شهروندان ایجاد وجهه و اعتبار می کند گفت: بانک انصار در سالهای اخیر در زمینه توسعه بانکداری الکترونیکی اقدامات شایسته وقابل تقدیری به انجام رسانده و این امیدواری وجود دارد که طرح مذکور نیز پس از راه اندازی مورد استقبال عموم مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به حضور پر تردد مردم وشهروندان در برخی اماکن  از جمله نانوایی ها ،فروشگا ه های بزرگ وامور مربوط به حمل ونقل وتاکسیرانی گفت: طبیعی است که ممکن است برخی مردم به دلایل خاص به همراه خود وجه نقد نداشته باشند.لذا ایجاد چنین مراکزی ضمن تشخص بخشی به شهروندان این امکان را میدهد که هم مشتریان وهم مشاغل مذکور در هر لحظه از زمان ارتباط تبادل مالی خود را حفظ نمایند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران همچنین ضمن تقدیر از دقت و تمرکز سرپرستی بانک انصار استان افزود : به دلیل وجود سکه یا اسکناس هایی با رقم پایین به ویژه در مشاغلی از جمله نانوایی ها که به طور مستقیم با بهداشت غذایی مردم ارتباط دارد،ایجاد این سیستم پایدار از آلودگی های رایج در تبادل وجه نقد در سطح جامعه جلوگیری می کند.

در خاتمه لازم به ذکر است که رمدانی قول مساعد برای ایجاد هماهنگی بیشتر و مناسب تر طی هفته های آینده برای وصول و تحقق اهداف مطروحه اعلام نمود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.